Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met mij op, stuur een berichtje via Whatsapp of mail naar info (@) printsbymi.nl en ik neem z.s.m. contact met je op!

Je kunt snel en veilig betalen via iDeal, Klarna Achteraf Betalen, creditcards en PayPal. Tevens kunnen Belgische klanten met Bancontact betalen. 

De verzendkosten zijn € 3,90 (Brievenbuspakje+) binnen Nederland.

Voor Belgische klanten zijn de verzendkosten € 9,40.

 

Alle bestellingen worden verzonden met een Track en Trace code van PostNL zodat je jouw bestelling online kunt volgen.

Ja, dit kan! Alle bestellingen worden verzonden via PostNL inclusief Track & Trace code. Zodra jouw bestelling met de post mee gaat, ontvang je per mail van PostNL een tracking link. Hiermee kun je online de status van je bestelling volgen. 

Dit kan zeker! Op de pagina Ontwerp naar wens kun je hier meer over lezen. En je kunt me natuurlijk altijd een berichtje sturen om de mogelijkheden te bespreken. Vul het contactformulier in, stuur een berichtje via Whatsapp of mail naar info (@) printsbymi.nl en ik neem z.s.m. contact met je op!

Annuleren is alleen mogelijk als ik de bestelling nog niet in behandeling heb genomen. Is de bestelling al in gang gezet dan is de aankoop hiervan definitief.

Tijdens het bestellen kun je aangeven wanneer jij jouw bestelling in huis wilt hebben. Dit zet ik dan in mijn planning. Wanneer je jouw bestelling daadwerkelijk zult ontvangen is mede afhankelijk van de vervoerder PostNL. Door eventuele drukte in een bepaalde regio kan het zijn dat PostNL het druk heeft waardoor er vertragingen kunnen ontstaan. Je ontvangt altijd een Track en Trace code zodat je je bestelling online kunt volgen. 

LET OP: In verband met de toename in online bestellingen kan het druk zijn bij PostNL. Daardoor bestaat de kans dat ze niet alles op tijd kunnen bezorgen en er vertragingen kunnen ontstaan. Wil je dus zeker zijn dat je je bestelling op tijd in huis hebt, bestel dan ruim van tevoren!

Voor gepersonaliseerde en op maat gemaakte items (bijvoorbeeld met naam, leeftijd etc.) geldt een uitzondering op het herroepingsrecht. Dit omdat deze speciaal en op verzoek gemaakt zijn. Deze kunnen dan ook niet geruild of geretourneerd worden. Dit is wettelijk vastgelegd.  

Heb je een klacht dan raad ik je aan om eerst mij te mailen, dit kan op info (at) printsbymi.nl. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing! Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ik maak alle taartdecoratie van verschillende lagen cardstock, dit is dik karton. Ik maak geen gebruik van plastic of acryl.